Fokus Digital Services

Портал Счетоводство - 24/7/365

Офертата днес:

3 месеца пълен достъп
3 експресни телефонни консултации
Абонирайте се веднага!



Какво е Портал Счетоводство?
онлайн пларформа (сайт) с ежедневно обновяващо се съдържание
с достъпен за всички абонати архив от над 6000 анализа и примери от реалната практика
новини - ежедневно обновяване
анализи от експерти по "горещи" теми - в Портала ще намерите съвети от доказани имена като проф. д-р Стоян Дурин, Елена Илиева, Христо Досев, Наталия Василева, Ели Марова, Трендафил Василев, доц. д-р Теодора Рупска, Пламен Ангелов и мн. др.
модели на най-често използваните в счетоводната практика документи
данъчен календар
отговор на Ваше персонално запитване още на същия ден

Какво Ви предлагаме с 3-месечния абонамент за Портал Счетоводство:

Достъп и услуги Абонамент за 3 месеца
Срок на достъп 3 месеца
Модели документи +
Законодателство +
Новини +
Данъчен календар +
Анализи и процедури +
Достъп до решения на казуси +
Пълен достъп до архив с над 6000 разрешени казуса +
Персонални експресни консултации с експерт по телефона 3
Електронен бюлетин два пъти седмично +
Стандартна цена за абонамент с ДДС 198 лв.

Как протича една телефонна консултация?
Обаждате се на консултант в Портал Счетоводство и представяте с ключови думи Вашия казус
Нашите консултати се свързват със свободен есперт и предават същността на питането Ви
Експертът ще се нуждае от около 30 мин. до час за проверка по казуса (възможно е това да отмеме и по-малко от 10 мин.)
Получавате контакти на експерта, а от него - експресен отговор по зададения казус!

Във формата за поръчка маркирайте желания абонамент, попълнете Вашите данни и данните за фирма (стъпка 2) и ще получите проформа фактура автоматично на Вашия имейл. Абонаментът се счита за сключен след заплащане на проформатата. За повече информация може да ни намерите на тел. 0877 954 760 или 0889 333 639 или на имейл: info@biznesidei.bg

Внимание! Ако искате да четете в печатен вариант най-новото през изминалите седмици в данъчно-счетоводната област и да получавате решения на най-интересните казуси, събрани на едно място, абонирайте се за печатното счетоводно списание: "10 без ДДС"!

Какво Ви носи 1 абонамент за Счетоводно списание "10 с ДДС"?
4 печатни списания
с 12 страници с:
решения на реални казуси
анализи от експерти
обзор на най-важните новини и обнародванията на закони и наредби
веднъж на всеки 3 месеца, директно на Вашия адрес!

Така че на всяко тримесечие ще знаете, че Ви очаква нова порция съвети и препоръки от опитни експерти. Няма да пропуснете и важните новости в счетоводството и данъците!

Ето какво споделят Ваши колеги, получили персонална консултация:

Благодаря, много за коректността и за бързата реакция! Бяхте своевременно полезни!

М. Тюркеджиева, Кърджали

Зададох въпроса си в петък вечерта - до тогава се опитвах да си реша казуса сама. Очаквах да получа отговор в понеделник, но той дойде още в събота. Много съм благодарна за сериозното и професионално отношение.

С. Младенова, София

Използвам Портала основно за консултации и четене на казуси на колеги. Също са ми полезни анализите по промени, които се публикуват често, както и това, че промените се публикуват веднага, след като излязат.

Р. Симеонов, Бургас

Какво още Ви препоръчваме:



Сборник Закони за труда

Кодекс на труда 2018
ЗЗБУТ
ЗИТ
+ 10 ТРЗ наредби


12-месечен абонамент за
Електронно списание "7 дни счетоводство и данъци: Какво ново?"

- всеки понеделник
- директно на Вашата електронна поща
- 7 сегмента, в които са включени решения на казуси, анализи новини,
обнародвания на държавен вестник


Съветник: Данъци и такси на моята фирма - 12-месечен абонамент, който Ви носи:
- книга с над 600 стр. експертни анализи и съвети
- 12 ежемесечни списания с нова порция експертни препоръки и решения
- 12 персонални консултации


Съветник: Данъци и такси на моята фирма - бр. 16 януари 2018 г. с експертни анализи по темите:
Данъчни аспекти на разходите за подобрения върху наети активи
Корекции на ползван данъчен кредит при последваща доставка на стока или услуга
Съдебна практика относно правото на приспадане на данъчен кредит и условия за нейното прилагане

РС Издателство и Бизнес Консултации – Кои сме ние?

Създадена през 2011 година, нашата компания вече 7 години предлага експертна литература в областите счетоводство, трудово право и мениджмънт.

Разчитайки на нас, можете да получите практическа помощ чрез:
електронни книги на CD - с възможност за безплатни актуализации с допълнителни статии и казуси;
печатни издания - текстове на закони и решения на реални казуси;
персонални консултации със специалисти в два онлайн портала - Портал Счетоводство (www.portalschetovodstvo.bg) и Портал ТРЗ Нормативи (www.portaltrznormativi.bg).

Стремежът ни е да правим своите клиенти по-успешни, по-компетентни, по-големи професионалисти.

Работим с екип утвърдени експерти от градовете София, Варна, Русе, Габрово, Пловдив. Сред тях се нареждат проф. д-р Стоян Дурин, Елена Илиева, Наталия Василева, Ели Марова, Красимира Гергева, Трендафил Василев, Пламен Ангелов, Миглена Трифонова, Христо Досев и др. С тяхно съдействие Ви предоставяме най-ценния тип решения – практическите - във всяка една от трите сфери. Такива, каквито можете без колебания и съмнения да приложите в своята работа.

Свържете се с нас на електронен адрес info@biznesidei.bg и телефони + 359 877 954 760; + 359 889 333 639

Други наши продукти можете да откриете на www.straton.bg.

Форма за поръчка

Поставете отметка на желаните продукти:

Попълнете

Телефонният Ви номер е необходим, за да се свържем с Вас относно Вашата заявка .
Предоставените от Вас данни са лични и попадат под специална защита, по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679. Давам съгласието си "РС издателство и бизнес консултации" ЕООД да събира и обработва попълнените данни в този талон. Информационна бележка!!

Условия за връщане и рекламация

* Полетата маркирани със звездичка са задължителни!

ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ